niedziela, 8 listopada 2020

DZIĘKUJEMY

Czytelnikom naszej biblioteki, dzieciom, rodzicom i pracownikom MP 19 dziękujemy za udział w akcji Pełna miska dla Zwierzaka ze Schroniska


Jak to dobrze, że istnieją jeszcze życzliwi ludzie o wielkich sercach, którym los braci mniejszych nie jest obojętny.


„Oddam Ci całą moją miłość,
Oddam Ci całe moje serce,
Oddam Ci nawet moją dusze,
Tylko mnie przytul, weź na ręce.

Spojrzę Ci wtedy ufnie w oczy,
Wtulę swój nosek w Twoje ramię,
Przyrzeknę wierność już na zawsze …
A tej przysięgi nic nie złamie.

Więc daj mi tę ostatnią szansę,
Pomóż w bolesnej mej udręce,
Stanę się całym Twoim życiem,
…Tylko mnie przytul, weź na ręce…”



Zachęcamy także do adopcji - w katowickim schronisku jest obecnie :

64 psów i ponad 70 kotów 

ZDJĘCIA










                                                                               

                                                                               
                                                                             


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZAPRASZAMY