niedziela, 26 maja 2024

ZAKŁADKI

 Z okazji Tygodnia Bibliotek  klasa I a i I b otrzymały zakładki

“Zakładka”

Bardzo często do rączek, dzieci biorą wiele książek.
Bajeczki, opowiadania – szkolne lektury do czytania.
Gdy część książeczki przeczytają, to ją szybko zamykają,
a gdy sięgają po nią po chwili, nie wiedzą gdzie czytać książkę skończyli.
Dlatego dla Was jestem ja – zakładka mała i kolorowa.
Zaznaczę stronę w Twojej książeczce, byś czytać nie musiał jej od nowa.
Więc niech nie kończy się Twoje czytanie, przez rogów kartek zaginanie.
Weź mnie do ręki i połóż tam, gdzie książkę czytać skończyłeś sam.
Bo ja, zakładka – kartek obrońca, zostaję w książce zawsze – do końca
Będę Ci służyła przez długie lata, ale wiedz również o tym że,
Ja tak, jak każda Twoja książeczka zadbana i ładna zawsze być chce.

Autor: Olga Adamowicz





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WAKACJE - MOŻE SKORZYSTASZ Z KĄPIELI LEŚNYCH?

Nasza biblioteka zorganizowała już jedno spotkanie - kąpiel leśną w Parku Chorzowskim. Przed nami jeszcze dwa spotkania. Szczegóły na plakac...